Nominerad Gyllene Hjulet 2016

Tre nomineringar till Punkt PR i Gyllene Hjulet

Gyllene hjulet arrangeras av Sponsrings & Eventföreningen och belönar de bästa svenska projekten inom sponsring och event. Det är den enda tävlingen inom event och sponsring i Sverige varför den på senare år har blivit allt viktigare och mer prestigefylld för hela branschen. Vår koncerngranne Heja!, som arbetar uteslutande med event sponsring, är nominerade i hela fyra kategorier vilket gör dem till tredje mest nominerade i Sverige i år. Vi på Punkt PR är nominerade i tre kategorier, vilket förstås känns hedrande och som att vi är på rätt väg i vår strävan att uppnå världsklass i våra projekt. Även reklambyrån i koncernen Halleluja är nominerad i två kategorier.

Här är hela koncernens och Punkt PRs nomineringar:

  • Årets Digitala är Punkt PR nominerade tillsammans med Komet kommunikation och Norrlandsoperan för kampanjen #NoWater24 som vi även var nominerade för i det internationella European Excellence Award
  • Årets rättighetsinnehavare är Punkt PR och Heja! nominerade tillsammans med Umeågalan för Umeågalan
  • Årets Event B2B är Punkt PR och Heja! nominerade tillsammans med Umeågalan för Umeågalan
  • Årets Bästa Sponsring är Heja! och Halleluja nominerade tillsammans med Balticgruppen och Wenderfalck för Change The Game
  • Årets Samhällsengagemang är Heja! och Halleluja nominerade tillsammans med Balticgruppen och Wenderfalck för Change The Game

​Den 7 april kommer vinnarna att utses vid en gala på Quality Hotel Friends i Stockholm. Vi håller alla tummar för att våra projekt ska bli utsedda till de bästa i Sverige, men vi är även uppriktigt glada för alla nomineringarna som visar att koncernen Norrland 2.0 levererar tjänster i absolut högsta klass. Det här uppmuntrar oss i vårt ständiga arbete med att skapa framstående och utmanande arbetsplatser även utanför storstadsområdena.

Läs mer om alla nomineringar på Gyllene hjulet