kris #fyllhallen björklöven

#fyllhallen till final i SABRE EMEA Awards

Kampanjen #fyllhallen som Björklöven tog fram i samarbete med Punkt PR och sina supporters, har nu gått till final i den europeiska kommunikationstävlingen SABRE EMEA Awards. Redan i december prisades kampanjen i European Excellence Awards.

SABRE EMEA Awards är en branschtävling som uppmärksammar de bästa PR-kampanjerna i Europa. Utifrån 2 000 bidrag har nu 400 finalister vaskats fram i de olika kategorierna. Björklöven och Punkt PR tävlar i kategorin ”Consumer services – Entertainment” mot Xbox EMEA, Nordisk film & Zentropa Entertainments, Waterbear Network och Team GB. En jury bestående av branschledande kommunikationsexperter utser vinnaren som meddelas under en virtuell gala 9 juni.

Kolla gärna in vår sammanfattning av kampanjen HÄR:
Filmen har tagits fram av Punkt PR i samarbete med Electric, Darren Packman samt Motorblog of Sweden.

PRovoke listar alla finalisterna HÄR.