Vad vi alla kan lära av Årets Kaffebar

För det första är det rätt häftigt att Årets Kaffebar i Sverige (enligt White Guide) ligger i Lycksele med 8 532 invånare. För det andra är det väldigt roligt att det återigen bevisas att det i Norrland görs saker i världsklass. Och för det tredje kan vi lära oss en hel del om kommunikation av Budhas Kafferosteri i Lycksele.

Allt kommunicerar

Det fysiska mötet och den trevliga upplevelsen har förvisso gett honom ungefär tre gånger så många följare på Instagram jämfört med Lycksele kommun, men för Budha är den absolut viktigaste marknadsföringskanalen själva kaféet.

Så skriver vår digitala strateg Jakob i ett blogginlägg på Resumé. Och därför kunde inte Jakob låta bli att få sig en pratstund med Budha då han besökte Lycksele häromdagen.

Budha och Katarina bevisar återigen att allt kommunicerar – det handlar inte om det vi säger utan om det vi gör.

Läs hela inlägget om Budhas Kafferosteri på branschtidningen Resumé.

Bli bättre på kommunikation

Vill du lära dig mer om kommunikation och om hur du och din organisation kan utvecklas, kolla in någon av våra utbildningar eller hör av dig till Sofia Westerlund.